Avis! He canviat de blog!


Avís! HE CANVIAT DE BLOG:

Benvolguts/des la meva nova adreça és
maretameva.wordpress.com

lunes, 14 de noviembre de 2011

Tu, jo i la serp...

Bona nit,
aquesta entrada poc té a veure amb el món dels nadons i de la maternitat, però últimament m'han passat moltes coses...he pensat molt i molt...i finalment he fet una refelxió que he escrit en un paper...em ve de gust compartir-la, em deixeu?


TU, JO i LA SERP
La vida dóna moltes voltes…
Quants cops he sentit aquesta afirmació tan certa…
El que ahir era la il•lusió de la teva vida, avui pot ser allò que no et deixi llevar pels matins…
El que havia de ser el teu futur es converteix de la nit al dia en el teu passat…
Si, els dies passen, i amb ells, anem canviant… ens anem adaptant a les noves circumstancies quasi sense adonar-nos-en… i si, això desgasta…

Em ve al cap un animal, la SERP:
Comença amb una pell fina i brillant, i de cop, es va ennegrint, arrugant…
Ha arribat el moment de canviar…
Aquella pell no només no li serveix, sinó que li fa nosa, li molesta, li pica…
Poc a poc la va traient…
Vas trobant bocinets d’aquelles escames repartits de manera no uniforme pel camí, fins que es decideix i treu la resta del que li queda en un sol tros.
És valenta la Serp. Ha fet un gran pas. Però si deixem d’admirar la valentia de la serp i el tros de pell que ha deixat enrere sense pestanyejar, potser ens adonem, que la serp ha seguit el seu camí tant campant…i no només això! Sinó que s’arrossega per terra amb una pell nova, i molt més lluent i preciosa que l’anterior.
Encara que normalment, estem tan embadalits mirant tot el que ha deixat enrere aquell animal que som incapaços de veure en què s'ha convertit, en què ha aconseguit amb aquella lliberació...
És una pena, oi?

1 comentario:

  1. La missió de la serp... A ella no li cal ensenyar-se, en té prou tornant a començar, buscant camins q sern nous amb una pell nova. Qui es quedi mirant al passat és qui segueix amb una pallofa vella per barret, pensant-se q a serp li ha donat alguna cosa, i no veu les capes de pell morta q té al damunt.

    ResponderEliminar